Monday, June 24, 2013

Organising World

Assalamualaikum..
Hais...

Da naik semput dah dengan dunia home organising yang semakin menular ni.
Rasa cemburu menguasai diri.
Cemburu positif ye.

What happening now in the Home Organizing On the Blogger..

GA Jom Menang Set Bekas Ikea dari Fizah 
masih berlangsung sehingga 30 June ini

Dan juga dari Fizah Susun Atur Sioca
masih berlangsung sehingga 10 July

Blog Aku Bukan Bidadari dari Aty Fared
sudah kembali aktif dengan entry-entry Home Organising and parenting.
Wahhhh.. Entry yang ditunggu-tunggu setiap hari.

Blog My Exclusive Expressing dari Hayatie Hashim
dengan kisah renovation rumah barunya.

Blog Familyini dari Asma,
Idea-idea HO beliau yang buat saya menbuka mata dan ayat "yela, kenapa aku yak buat gitu eak?"

Hais.. banyak la blog-blog terjahan saya setiap hari.
Terima kasih atas semangat yang kallian berikan.

Cerita saya?
Ada yang perasan tak saya macam tak aktif?
Tak aktif mengupdate tapi aktif mengikiuti perkembangan kawan-kawan.

Ada beberapa perkaran mengenai HO yang boleh dikatakan IN PROGRESS,
so tunggu masa siap baru nak up.
So dalam masa terdekat nantikan,

GA seterusnya dari Rumahku Hidupku Terurus.
Yang buat lama tu sebab tiada idea untuk kasi hadiah.
sekarang dah ada idea yang sesuai dengan tema,
so harap saya dapat jumpa masa untuk gi beli, snap gambar dan lancarkan.

Make Over Ruang Tamu
Project ni project pening.
Serba tak kena.
Tapi tak sabar nak upkan.
Da siap saya lancarkan.

Kemas kini dapur
Bahagian ni never ending story.
Ada je perkara yang dibuat untuk melancarkan kerja-kerja di dapur.

Store
Huaaaa... bnyaknya project sekali gus.
Tu yang satu pun tak bertukar status COMPLETE.

Haissss..
Harap di permudahkan untuk perjalanan project-project saya.


7 comments:

  1. Mesti tgh excited nak deko2 rumah kan, lagi2 nak settlekan b4 ramadhan. Kena fokus one by one. Siapkan satu area dulu, baru mula area kedua. Tak sabar nak tgk hasil Mama lynd..good luck!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul.. Saya ni gelojoh.. sume nak cuit tapi tak siap..

      Delete
  2. wahhh apakah hasilnya deko deko kamu ituh...wak saspen makcik je..tp bak kata kak asma..buat satu per satu dear!! enjoy makin your home!! pastu share kat sini... yeahhhh!!! ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heeee.. Makcik memang gagal nak deco2.. jenuh cari idea ni.. praktikal n cantik..

      Delete
  3. eerrmm..virus yang sihat..pantang ade masa free otak terus ligat berfikir nk HO..
    saya juga seperti lynd..yang tak kan ada progress mencapai status completed!

    ReplyDelete
  4. Hiii.. virus yang bergerak dicleha-celah jerebu..

    ReplyDelete
  5. take ur time Lynd. aku yg tak berHO ni pun sibuk mls nak update blog. muahahaaa.

    ReplyDelete